Ɯɛℓcσмɛ тσ мʏ вℓσɢɢ , яɛα∂ αи∂ ғσℓℓσω , тнαиκʏσʋʋ

Ѧαяι ғσℓℓσω , нɛɛɛ !

Tuesday, November 16, 2010

friend

ohh kawan-2 ku , daa abes skola right , saya sentiasa rindu kawan-2 saya , hee ~ cuti kannn ? korang takecare laa yeaa , yang selalu jatuh motor tuhh , FA harap sngt-2 bwak laa leklok , niyy taa ! berpeta kaki , HAHA :) btw saya akan merindui afiq <3>

pejam celik pejam celik daa form 3 , daa besaa aku , HAHA :) tapyy kena mnghadapi PMR weee~ hebatt bukan , HAHA :) nak kataa nenek , awak tuhh bukan "bodoh" awak "pandai" tahu takk , tapi awak taa menonjolkan yang awak tuhh pandai . ape laa cucu nenek niyy . awak tapaya dengar kataa makk bpak awak tuhh , dea taa phm isi hati awak tuhh , yealaa . anak naa mnghadapi ujian sempay lagi dengan keje keje keje , macam mana cucu aku naa fokus , HAHA :) yeaa nenek , wun phmm . wun percaya sume kata-2 nenek . hee ~ taak pernah taa percaya , hee ~ terimaa kasih laa nenek , you the best

hari niyy :( hari paling malang nyaa . empat orang aku taa menepati janji . hm :( korangg :( FA mintakk maaf sngt-2 . FA taa niat pon semua tuhh . daa sampai dwitasek daa , tpy i coll kataa tapaya pegy , kita naa pegy putrajaya , FA kata tanakkk , FA daa janji dengan korang . tapi ayah kata ikot , hm :( korangg --" FA mintak maaf sngt-2 plesess weyyy . swear , FA taa niat semua tuhh . hari terakhit skola , hari niy jugak FA buat hall . ohh god . apa kena dengan aku hari niyyy . hm :(