Ɯɛℓcσмɛ тσ мʏ вℓσɢɢ , яɛα∂ αи∂ ғσℓℓσω , тнαиκʏσʋʋ

Ѧαяι ғσℓℓσω , нɛɛɛ !

Tuesday, November 2, 2010

selasa ♥

harii nih pekse BI(peper 2) , BM(kertas 1) dengan MATH(kertas 2) haih , pekse hari nihh kurang myenangkan lahh :( hee ~ tpy peper BI wow :) bole lah , nak bina ayat uhh , gagah sngt aku buat , tapi kalau fail haih , aku marah sape yg tanda kertas aku :) hee ~


masa balik tadii , yow :) tapaya tolak-2 bole kan , benda surau takk lari and rumaa pon tak lari so , taperlu tolak-2 yea kawan yea :)



kau kau dan kau ! HAHA :) aku malas nak gaduh meyh :) benda kecik , benda kecik jangan dibesarkan boleh kan :) nak kutuk ? kutuk depan-2 yea , taperlu belakang-2 . nak simpan apa kalau kutuk belakang-2 so , kutuk depan-2 sekurang-2 nya aku boleh memperbaikan kelemahan diri aku ceh ~



AFIQ FARHAN , ALIF ASHRAF , MUHD ADHARUDDIN , MUHD ASHRAF AND NUR FAERAH FARAH ASYIKIN :) hey sayangs sayangs sekalian , imissyou lah dear :DD hari-2 rindu wahhh <3 tp kaka eyra hmm :( :( imissyou badly lah dear <3 kita dah lost cantact kan kan :( hmm , entah bila lah kita jumpa dan contact balik :) wee ~


AFIQ FARHAN
ALIF ASHRAF
MUHD ADHARUDDIN
MUHD ASHRAF
NUR FAERAH FARAH ASYIKIN