Ɯɛℓcσмɛ тσ мʏ вℓσɢɢ , яɛα∂ αи∂ ғσℓℓσω , тнαиκʏσʋʋ

Ѧαяι ғσℓℓσω , нɛɛɛ !

Friday, February 4, 2011

entah ? gila rasanyaa -.-

Kenapa lhaa kau berperangai macam tuhh , tolong lhaa faham -.- akuu online untuk bersuka-suka , tapy bila kau kata macam tuhh gunaa im , rasanya tapayah lhaa kann . Buat akuu kecik hati jehh );

Bila aku online jehh , mesti kau chat im dengan akuu , bila aku ta balas macam nehh kau kata kann ? hmm , sudah lhaa wehh ! aku dah malas naa im dengan kau lagy ); lagy banyak kau kata macam tuh dengan aku , memang lhaa tangan aku lagy malas naa balas im kau -.-

Cuti sekolah dah nak habis , sekolah ponn ta lama lagi naa bukak :) Rindu nak jumpa kawan-2 , rindu naa hadap papan putih , rindu dengan nasi lemak kantin sekolah . HAHA :) sekarangg taboleh bagun lewat dahh , isnin nehh kena bagun awal . Sebab naa pegy sekolah *semangat -.-

Kerja sekolah dah siap *gagah . tapy geografi fatin yang ajar , heee ! thanks a lot . Fikir susah , bila dia ajar senang sikit . Maklumlah , tahun neh kena kerja kuat sikit . Sebab PMR , naa dapat keputusan baik :)

Bukan hati senang jehh bila dapat result baik , tapi dapat hadiah yang menarik jugak . Ade yang menhidam dari dulu , hee ! dah dapat bayang bila dapat hadiah tuhh *mengelamun kejap :)