Ɯɛℓcσмɛ тσ мʏ вℓσɢɢ , яɛα∂ αи∂ ғσℓℓσω , тнαиκʏσʋʋ

Ѧαяι ғσℓℓσω , нɛɛɛ !

Wednesday, February 16, 2011

sengaja nak ungkit -.-

Nak tahu tak , ade orangg dapat merentas desa numbor 1 dah berlagak macam dia dapat nombor 1 dalam merentas desa dunia , argg -.-"

Nak tahuu siapa ? huahuahua -.-" budak sekolah SMKSP . Berumur 14 tahunn *muda tuhh -.-" nak tahu apa yang dia cakap dalam dewan harituh ? deaa kataa macam nehh , tengok ehh dialognyaa

aku : lek aaa , kau gagah sangat lhaaa . naa lari laju-2 , benda sekarangg merentas desa sekolah jehh !
dia : alahai , follow lhaaa kitaa .
aku : dalam hati -.-" perh mak ai , kau hebat sangat keaa dohh !

Habis kan larian semuaaa , penat-penat -.-"
Lepas tuhh dea kataa ,
dia : penat keh kak , alahai 5 kilometer jehh
aku : yekeaa ! *ade kacau bontot kau kehh

Tunggu lhaa dekat dewan untuk ambik madel , budak tuhh gagah duduk depan ! Nombor 1 katanyaa *argg -.-"

dia : penat keh kak , kejar kitaa tady
aku : (dalam hati) taa habis-2 lagy kehh topic tuhh gila -.-"

Time diaa naa naik pentas , Ceh Ceh "star" naik senyum-2 semuaaa , aku dekat bawah dah (menyirap)

Nasihat aku lhaa kann , kalau baru masuk olahraga . jangan berangan jadi star lhaa kannn . Bak katanyaa tady "susah kea nak kejar kitaa tady" ek elehh , baru masuk dah berlagak bagus . Aku yang dah lama masuk ponn taa seberlagak macam kau lhaaa gilaa -.-"

Tak sampai setahunn daah berlagak macam bertahun-2 kau tranning . Hebat aa tuhh -.-"