Ɯɛℓcσмɛ тσ мʏ вℓσɢɢ , яɛα∂ αи∂ ғσℓℓσω , тнαиκʏσʋʋ

Ѧαяι ғσℓℓσω , нɛɛɛ !

Friday, April 29, 2011

Ƥαмɛяαии вʋκʋ ∂ι ƤƜƬƆ

Bersama dengan syiera & syuu . Waduhh ! Berjalan kesana kesini , dahh lahh ramai orangg . Macam-macam orangg ada dekad situu . Yangg /ensem :P/ yangg /cantek , err ~/ dann sebagainya .

Kaki sudah mula melecet , kepenatan berjalan kesana kesini . Pening dengar macam-macam . Pestaa buku kann , memang lah ramai . Agak-agak dalam berjuta-juta orang jugak lah /rasanya/tak ada lahh hitungg satu-satu , agak jea .

Yang lawak sekali , haiyoo . Orang yangg menjual tuh punn dah pening . Samada kiteorangg nak beli atau tidak , kuangkuangkuang ! First pegy , wahh dalam hati dahh terpesona , macam nak beli terus buku tuhh .

Alihh-alihh tak jadi pulak , kata syuu . katanya nak pegy tengok tempat lainn , kodd-kodd lahh ada yang lagi menarik dan murahh :) Pusing Pusing Pusing , hampir kepenatan . Ada memang ada , tapy tak menarik , Aku dengan syuu pon buat keputusan untuk patah balik kea kedai yang pertama tady , chenggg chengg chengg !

Sudah sampai , fikiran ponn berubah . Mengatakann kita jalan-jalan dulu lahh , aku ponn okee ! /ketiak punn dah menanges sampai higus pun hampir nak jatuh sebab dari tady berjalan/haha , finnaly tak jumpa pape ponn , walaupun pusing berkali-kali tapy tangan tetap kosongg :)

Aku mula geram , sebab tangan masih kosong . Sedangkan jam dah hampir pukul 4 lebih , aku sendiri buat keputusan pegy kedai tuhh balik . Beli ! finnaly tangan aku tak kosong jugak , ada beg plastik bernama PWTC dalamnya berisi buku rujukan agama . Aku beli ponn sebab nanti ustazah kairusaadah marah . hehe :) /maapmaap/

Lepas tuhh , jalan-jalan lagy jumpa penulis buku novel . Hm aku dah lupa nama dia , but dia ada datin dekad depann . Hm yaa ! penulis terkenal kann , mesti aa dapad gelaran datinn . Act dalam gambar tak berapa nak lawa dia , bila tengok depan-depan nampak muda . Tapy dah tua , kahkahkah :P /bergurau/