Ɯɛℓcσмɛ тσ мʏ вℓσɢɢ , яɛα∂ αи∂ ғσℓℓσω , тнαиκʏσʋʋ

Ѧαяι ғσℓℓσω , нɛɛɛ !

Sunday, April 24, 2011

Δℓ-κιƨαнн тαιввввв ....

Semalam jumpa dia , hehe ! Seronok dapad jumpa dia . Hm , dia sanggup dari btr datang sini naik tren semata-mata nak jumpa aku , aku suruh dia naik motor . Dia tanak , sebab polis ramai dekad sini . Okay aku faham :)


Satu hari suntuk aku /datingg/ dengan dia , Muka dia jelah aku jumpa harituhh , haha ! macam-2 dia cerita dekad aku pasal diri dia or asrama dia /BLABLABLA/ aku tukangg dengar jeaa , huahua :) biar dia membebel sorangg , Okay diam nak sambung cerita balik :P


Dia tuhh dah lah gemok , /hehehe/ nak jea aku peluk kau wee /mengatal kau kann/ tapi aduhh , aku takboleh buat tuhh , sebab kita masih awal . Tak sampai sebulan kodd lagy , tak perlu buat semua tuh . tapy dalam hati /membara/ geram tengok perut kau , rasa nak picit=picit , wahwahwah :P


Hari sabtu aku hangg , Hm /damn shit , honestly membosankan/ LALALA :) dapad jumpaa abang kesayanganku Alif ashraf , lepakingg dengan dia . Dapat kenalan dengan member-member dia , Okay diam !


Lepas tuhh nak meet somone Blablabla . Damn shittooooo ! Act kawan baik aku sendiri , tapy perangai macam H to the E yo the L to the L , yeah ! /perfectly/ hm ); dia text aku then dia tanya kamana ? aku call dia balik , ehem !


Aku : hello ?

Hell : hello ?

Aku : Kau dekad belakang pavilion .

Hell : ohh okay


Dia terus letak , padahal aku tak habes cakap . Busssssitttttttttt ! Then , dia text again . kat mana ? Aku call dia balik


Aku : hello :

Bussitt : hello wehh aku dah sampai dahh .

Aku : mana kau ?

Bussitt : alaa dekad radangg BLABLABLA \tak dengar dia cakapp/

Aku : Kau pegy belakangg mana ?

Bussitt : belakangg peve aa .

Aku : Haduyy , pegy entrance balik

Bussitt : haduy , bapak aa nek pegy depan balik . Kau fikir aku culi kau keaa cibai . dah aa bye ?


Dia boleh cakapp macam tuhh , amboi ! Selama nehh , aku tahan jea dengan perangai kau , kau faham tak ? Kalau mulut kau macam nehh , terus terangg aa wehh . Aku punn tak suka kawan dengan kau . Thanks thanks so much !


Pas uhh abang aku ajak pegy singei wangg , Act tak ada mood ); buat keputusan nak balik . Hm , salam peluk cium /haha , jokinggg/ then terus chaww , jam menunjukan pukul 4.15 . Buat keputusan lagy nak tengok fahmi lawan bola dekad sekolah .


Kaw Kaw Kaw , aku pegy perangg dari sungei wangg kea tren hang tuah 7 minit jeaa /lajuu kann/ err ~ nak cepat punya pasal . Tguu tren macam siput jalann . Tguu hampir pukul 5 baru sampai tren cheras .


Sampai-2 balik rumahh , dengan berpeluh siner peluh sana . Tukar bajuu jeaa , suar tractshoot and t-shirt . Pegy perangg ke-2 , dari rumahh keaa sekolahh . Huii ! Melimpah-limpah peluh akuu


Akuu tengok ramai orangg datangg , tengok-tengok dah lama mula . Tengok dekad papan uhh . Dahh 1-0 dari sekolah smk titiwangsa . Huaahua :P /banggabangga /jumpa cikgu sabri , salamm ! hehe , rindu kau lah pendek :P


Dah kusyuk tengok dyeorangg lawan , Peluhh aku punn mula keringg . hehe ! Aku pernah cakap dengan dia , *I nak u goalkan sendiri depan mata i

Huahua , finnally dia tuntut kata-kata tuhh balik . Diaa goalkan satu . Hahaa !


Bangga aku duduk luaaa , rasa nak masuk peluk dia ponn adaa /over lah kau/ haha ! Family diaa dah menjerit-jerit dekad luaaa , haha ! Aku punn joinn jeaa , hehee ! tumpangg=tumpanggg :)


Jam punn dah menunjukan pukul 7.20 segera lah balik . Nanti singa dekad ruma tuhh membebel . Huahua


Terima kasih kerana baca , Assalamalaikumm :)