Ɯɛℓcσмɛ тσ мʏ вℓσɢɢ , яɛα∂ αи∂ ғσℓℓσω , тнαиκʏσʋʋ

Ѧαяι ғσℓℓσω , нɛɛɛ !

Sunday, April 17, 2011

Ѧαиʋƨια ? Ѧαcαм иɛн ℓαн ρɛяαиɢαιиʏα

Macam tuh pulak eh ? Baru tahu lah kambeng ! Amboi amboi amboi , baru jea lepas . Tak sampai sebulan pon , dah minat dekad ***** pulak ? Wow ! dia hot kau pon hot , haha dua-2 batak hot macam korang aa !


Kau fikir aku heran sangat kea dengan kau /sumpah tak heran weh/ kau dia ? Dua-2 aku tak pandang lah , setakat perempuan tuh ? Huahua ! aku lagy cantik dari dia /marah sambil puji diri , hee !/


Kata kau , kau dah lama nak ayat dia . Padahal kau masih couple dengan aku dulu , kenapa aku tak tahu dari dulu haa ? Kenapa baru sekarang aku tahu , aduhh ! Saketnya hati / serius / eh geramnya dia buat aku macam tuh


Kalau aku tahu lah perangai kau macam nehh ! Haih tak ada aku terima kau deh , aku terima kau pun sebab hubunga kita dah lama and kau layan aku perfect gilah ! Tak tahu pulak belakangnya macam nehh .


Lepas ***** harituh , kau cakap terang-terang dekad semua orang yang aku **** kau ! But now dah terbukti kau **** aku ? Ketara lah wehh , /sedih sedih sedih /


Sekarang baru aku tahu perangai kau yang sebenar , baguslah kalau aku dah tahu ! Daripada aku tak tahu langsung / ahh fedupp lahh /


Terimakasih ! Assalammualaikum );