Ɯɛℓcσмɛ тσ мʏ вℓσɢɢ , яɛα∂ αи∂ ғσℓℓσω , тнαиκʏσʋʋ

Ѧαяι ғσℓℓσω , нɛɛɛ !

Saturday, April 16, 2011

Ѧʋκα ακʋ иακ вɛℓαʝαя , Ħαмρɛн !

Aku tak pandai macam kawan-kawan aku , aku fikir nak lawan dyeorang semua . Tapy malangnya memang takboleh . Menang aku akan kalah dyeorang akan menang . Sebab kawan-kawan aku sahabat-sahabat aku semua pandai-pandai . Tak macam aku );


Macam mana nak jady pandai ehh , aku cukup jeoles kalau kawan-kawan aku dapat result baik daripada aku . Sebab aku duduk kelas belakang , maklumlah kelas belakang-belakang nehh semua pandai-pandai :P


Aku tak dapat nak concertrate pembelajaran aku , sebab duduk dengan orang setaraf sama dengan aku , bila dah 2 kali 5 otak sama memang takan maju kedepan , tapy aku dapat ilmu dari kawan-kawan aku , aku rasa result okeh sikit ! Thankyou :)


Aku selalu merungut dengan ayah aku , sebab tanak daftarkan aku tusyen ! Finally ayah aku daftarkan jugak , dekad nadi ilmu . Heee ! Gua cakap sama lu beb , memang best aa tusyen dekad situ , walaupun tak ramai .


Cikgu-cikgu dekad situ pun semua sporting-2 . Aku harap aku daftar tusyen lambat aku boleh rampas balik ilmu-ilmu aku yang tercicir uh ! Hm , masa ponn dah kesuntukan sebenarnya .


Pejam celik pejam cilik dah hujung bulan 4 , haih --"

Aku takod nak menghadapi PMR nanti , aku takod aku takboleh buat . Hm , aku takod keputusan aku kurang baik , aku tanak parent aku sedih );


Hm , pakcik aku dah masuk universiti , bila pulak aku nak masuk kan . Entah layak kea tak . Semalam parent aku hantar dia pegi university , best gila tengok dia berjaya . Kalau aku berjaya suatu hari nanti mesti parent aku sayang aku kann *Dreamming :P


Okeh lahh , Assalammualaikum :)