Ɯɛℓcσмɛ тσ мʏ вℓσɢɢ , яɛα∂ αи∂ ғσℓℓσω , тнαиκʏσʋʋ

Ѧαяι ғσℓℓσω , нɛɛɛ !

Friday, May 13, 2011

Ĵαℓαи-ʝαℓαи ρɛɢʏ Ѧαƨʝι∂ Ĵαмɛκ !

Okayy . Semalam takboleh post blogg , grr ~ geram ! So harinehh baru boleh post blogg , hee . Okayy mula karangann , hahaa ! /menyampah/

Semalam balik-balik sekolah jeaa , kena marahh dengan mak . Geram ouhh ==" penyebabnya pasal adek aku , hesh ! geram gilah dengan dyeorangg semalam , pasal dyeorang berdua aku kena marah .

Benda memang terang-terang salah dyeorangg , aku jugak kene . Heshh ! sebagai anak yangg baik taa menderhaka kepada ibu . Akuu mampu luahkan dekad blogg jea , blog neh lhaa satu-satunya kawan aku , untuk luahkan perasaan .

So , apaa yangg mak aku membebel . Okayy akuu dengar . Hm , aku anggap sebagai nasihat . Hm , semalam memang aku taa ada mood . Taa ada mood punya pasal bantai tidoe aa , sapa-sapa punn taa kacau .

Kesiann fahmi , text diaa fara taa balas punn , sebab fara taa ada mood . Faraa lupa nak cakapp dengan fahmi fara taa ada mood nak taxtingg . Fahmi merajuk dengan fara , aduhai , apalagy terpaksa pujuk dia balik . Nanty dia marahh , heee .

Finally , fara cerita aa semua . Luahkann jeaa ! Dah geram punya pasal . Hee , fara tahu fahmi faham fara . So dia maafkan fara , hee . Thanks ! So , harinehh fara pegy masjid jamek , beli tudungg ! Huahua , saja jea beli . Lawa-lawa mehh :)

Naseb semalam dahh mintak maaf , so harinehh fahmi kasi keluaa . Kalau tak dia tak kasi kodd . heee , pegy masjid jamek rayau-rayau ! Baju banyak lawa-lawa dohh , geramm jeaa . Cuci mata sikit wekkk :P /bergurau/ haha !

Finally , jumpa jugak kedai tudungg tuhh . Belek-belek ! Beli jugak , heee . Fara beli 2 tudungg 2 anak tudungg . Murah jeaa , hee . Tayahh tahu lhaa berapa harganya , yang penting murah jeaa . heee

Kaki punn sudah penat-penat . Dahh taa larat nak jalann , apalagy bergerak balik lhaa , nak buat apaa lagy kann . hm , sampai dekad tren cheras . Jumpa adek kesayangan . hee . Rindu kau lhaa beb ! Dah lama taa tengok muka kauu , rasa nak cubit punn ada . Huahua !

Okay penat , bubye Assalamualaikum :)