Ɯɛℓcσмɛ тσ мʏ вℓσɢɢ , яɛα∂ αи∂ ғσℓℓσω , тнαиκʏσʋʋ

Ѧαяι ғσℓℓσω , нɛɛɛ !

Friday, June 17, 2011

Ƙɛм Ƥαиʝαт Ǥʋиʋиɢ Ɖαтσκ , Иɛɢɛяι Ƨɛмвιℓαи <;

Besuk timee for happyning ! Haha , tak sabar-sabar lhaa mahu tunggu besuk . Hee <: Tahu tak apee yang hapyning sangat :D mesti tak tahu kannn , hehe ! Ney nak cerita neyy , mehh baca sama-sama apa yang fara nak kongsikan dengan korang. HAHA :P

Okayy (: Besuk ada kemm , hee ! Kem Panjat Gunung Datok dekat Negeri Sembilan , wahhh ! Macam seronok kann ? Fara rasa memang seronok gilah pegy sana , HAHA :P Tady cikgu umumkan dekat depan , katanya siapa yang masuk Kem Mendaki Gunung sila hadir pukul 2.30 petang bertempat di bilik katering . Hee !

Okay , jam pun dah menunjukan pukul 2.22 petang . Suruh mama hantar pegy sekolah , hehe ! Semangat neyy , /mengelabah/ dah sampai pegy blik katering , semua dah sampai fara sorang jee belum , fikir fara sorang jee yang semangat . Rupa-rupanya yang lain-lain punn bersemangat . Haha ! Semangat yang pentingg <:

First ! Kiteroang dengar ceramah dari Cikgu Azrul mengenai perjalanan pergi dan balik , Makan minum semua lhaa (: dahh habes , bermulalah operasi mengumpul makanan nak dibawa ke sana <: amboi ! Banyak sangat tohh makanannya , hee ! Betul-betul kenyang kami disana , cukuppp lengkap untuk kami <: Haha , special katanya ! Huahua <:

Banyak gilah makanan , tak tahu lhaa larat kee tak nak makan kesemua tohh . Cikgu kata kena habiskan maknan tohhh . Amboi (: macam-macam lhaa mereka bekalkan untuk kami . Roti , gula , garam , sardin , BERAS(penting) , Air mineral , CHOCOLATE ! heheee , banyak lgy sebenarnya . Malas nak cerita banyak-banyak . HAHA !

Cerita pasal makanan dahh beres ! Sekarangg kita cerita pasal kumpulan pula , hehe ! kumpulan terbahagi kepada 2 kumpulan . Satu ketika tidur dan lagy satu ketika mendaki dan membuat aktiviti (: Haha !

Untuk kumpulan ketika tidur , wahh ! Kumpulan dengan Kak Aina dengan wanie . Kitaorang tidur 3 orang jee , tohh yang bestnya . HAHA ! Hmm , yang taa seronoknya , agak-agak kadd atas tohh ada line tak ? Saya takboleh hidup tanpa line mehh >: nanty nak contact orang tersayang macum mana ? Nanty rinduuu , hahahaha :))

Fahmi tak kasi fara pegy lhaa , dia takod fara jadi apa-apa (: Yeee , saya lega awak caringg pasal saya , tapy saya kena pegy Kem tohh . Sebab sudah janji dengan Cikgu Azrul , kalau tak pegy nnty Cikgu Azrul merajuk , haha ! Awakk ! jangan risau eyh ? Kalau awak risau jugak , awak doakan saya selamat pegy dan balik okay ? Saya harap sangat ada line kadd atas tohh , dapat text dengan awak . Dapat super saver dekat sana (:

Saya berdoa agar ada lhaa line kadd atas tohh okay ? Heee . Sayangg ! Saya tak dapat tengok awak lawan bola , hmm >: saya nak tengok awak main ! Hmm >: tapy malangnya saya kena pegy Kem tohh , sorry awak >: Saya doakan awak menang okayy , yang paling penting saya doakan awak score (: Heee , MUAH <:

Heee . tohh jelah fara nak kongsikan dengan korangg ? Haha , panjang kann ? hope tak boring lhaa (: KBAI smekom <: