Ɯɛℓcσмɛ тσ мʏ вℓσɢɢ , яɛα∂ αи∂ ғσℓℓσω , тнαиκʏσʋʋ

Ѧαяι ғσℓℓσω , нɛɛɛ !

Saturday, November 13, 2010

hang out

wuhuuu ^^ best lah hang hari niy , YEAH ! dapat jumpa wawa , niena , aida , syuu , syira , eyja and last afiq hee ~ eh aida aida HAHA :) comel lah hari niyy , weee ~ saya yg perempuan niy pon tergoda HAHA


syuu dengan syira pon sama , lawa and comel hee ~ senang-2 sume comel lahh , HAHA :) tdy naa snap gamba korang malu-2 pulak ==" dapat syu dengan syira jea , tuh pon satu jea , HAHA :)


pas tuh hang lepak peve tunggu buah hati , dr pukol 1.00 sampai 4.30 bru lah dea datang haih , saya dengan niena dudok dekat depan peve tuh mcm orang "bodohh" ohh god , daa laa panas , kelua masok kelua masok haih =="


naseb niena bawak nikon , take pic a , ape lagi wahhh gituu pulak --" tunggu wawa and scandal dea weee ~ hensem whahaha :) tguu abg alif katanya dekat ktv ts , hesh ! lagy menyirap HAHA :)


pas tuhh jumpa bestie lama "intan" kata niena dye lesbo --" rasanya betol lah grr ~ pelok-2 kiss-2 sume , ohh god ! then jumpa mieela , hee ~ rindu kau lah pendek wee ~ daa lama taa meet kau , tpy dpt kiss kau HAHA :) kenangan hee ~ harap jumpa kau lagi hee ~


ramai mem kua lah hari niy , hee ~ seronok jumpa mereka-2 semua whahaha :) eh fahmy aku rasa kau lagy tinggi dr aku , tpy sekarang kenapa aku tinggi lagi dr kau , HAHA :) aku pngil kau fahmy pendek a , bole kan :) hee ~


then meet sara , bpak sombong tahu a "HOT" hm , jumpa keyrra , mierra lala , otist , wan dengan baby ayna HAHA :) ayna hot kau sekarang eh , wuhuu , janji hot kau taa sampai sombong weee ~


finally date dengan si dia , hee ~ hari niy paling sweet lah sayangs , HAHA :) walaupon daa bnyak kali date , tpy kali niy lah pling bnyak kenangan . hee ~ tpy yang pling best sekali bila naa blek , HAHA :) janji ttp janji wahhhh ! ahhaha :) akhirnya makbul juga hee ~ tpy si dia jea lah , saya taa dpt pon , mklomlah daa naa blek hee ~ next time saya pulak , uhh gagah . hee ~