Ɯɛℓcσмɛ тσ мʏ вℓσɢɢ , яɛα∂ αи∂ ғσℓℓσω , тнαиκʏσʋʋ

Ѧαяι ғσℓℓσω , нɛɛɛ !

Friday, November 12, 2010

i dont know why

saya taa tahu kenapa tiba-2 saya rindu dea gyle-2 hari nihh , enta mcm maneh setiap saat teringat dea hm :( adakah terjadi pape sama dea ? ohh dear :( saya rindu awak gila-2 sampai tahap taa tahu naa ckp , hm :)


lagypon sekarang FB taa rajin awak pengang semua member , grr ~ bila saya chhat penghujungnya mesti "niy bukan afiq lah" tahu perasaan saya masa tuhh , mcm orang gila arggg


saya harapkan dapat chat dengan BF saya sendiri , tapi jwapanya taa . kawan dea hm :( mcm orang "BODOH" chat dengan mem BF sendiri , ohh god


saya hari-2 merindui awak and mengharap sangat dapat chat dengan awak , tapi harapan saya taa tercapai . hm :(


bukan kadang-2 selalu bukan ==" bukan setakat chat , text sekali , hm :( ohh sayangs jangan laa buat saya mcm niy , tolonglah :) setiap saat awak buat mcm tuh setiap saat tuhh lah menitis air mata saya :(