Ɯɛℓcσмɛ тσ мʏ вℓσɢɢ , яɛα∂ αи∂ ғσℓℓσω , тнαиκʏσʋʋ

Ѧαяι ғσℓℓσω , нɛɛɛ !

Wednesday, November 10, 2010

perasaan

wee ~ hai nihh datang skola lambat ==" coz pagy tdy ade olahraga , dalam hati rasa malas , tapi peeksa punya pasal datang jela , untong bukan whahahahhaa :))

pagi tdy ada lawan persahabatan bersam dengan budak singapura , HAHA :) dapat msok acara 400 meter , dapat maasok relay tpy ta cukop orang , aku gan fara jeh yg ada so tarik diri HAHA :)

semakin hari aku traning semakin gelap lah kulitku whahahha :) taa pe tahun nihh jeh , tahun depan harapan lah aku naa msok , tahun depan lah harapan aku untok puteh semula ceh ~ *poyo

hari nih dalam kelas memang pecah perot , ngee ~ sep gan ahmeng buat lawak , sial lah dohh ==" saket perot aku , hee ~

wawa ada teka teki hee ~ ada 8 ekor gajah ? mcm maneh kita naa angkat dye naik atas lorryy HAHA jawab-2 . tnye ahmeng jwpannya gajah , tnye sudin jwpanya sama last-2 sume taa tahu =="

jawapannya 8 ekor gajah , HAHA means kita angkat ekor dye jela , ringan bukan whahahaha :)) teka teki paling stupid pernah aku dengar HAHAHA :))

time exam ICTL tali lah , amek kau cikgu rosnah masok weee ~ cikgu tuh kan lembab HAHAHA :)) ahmeng tnya selama cikgu hidup apa yg mmbuatkan cikgu paling suka whahahha :))

cikgu rosnah kata merempit , HAHA :) siot jeh , tahu a kau bwak motor g skola * lalalalala pastuh paper kiteorg cikgu amek cepat sbb bising HAHA

ahmeng nya idea naa kenakan cikgu whahaha :)) tahu ap ? amek kertas konyot-2 kan baling , idea sep pulak attack kat bhagian tengah whahahhaa :))

last-2 aku yg bling kena bahu dye , dye memekak smpai sederet kelas dengar whahahahaha :)) yg sudin pulak pegy ngaku *bengong
dah si rosnah tuhh soh sudin g bilik disiplin , HAHA :)) aku gan wawa daa gelak-2 , siot jeh hari pling senorok kot hari nihhh wee ~

wawa ? sayangs relax sudaa , orang daa tak menghargai kita taa perlulah kita kawan dye lagi , lagypon dyeorg daa ade kawan bru , myb daa lupakan kita , so , angap jela , benda alah nihh taa pernah belaku oke ? dah dah taa mao nages-2 weee ~

sabtu nihh g befday scha then teros hang :) tapi taa tahu lagi hang gan sapeh ^^ ajak afiq ? hmm :( dye taa hang , mak dye marah ==" harap sngat dye hang ? rindu dye sngat-2 tahu :)