Ɯɛℓcσмɛ тσ мʏ вℓσɢɢ , яɛα∂ αи∂ ғσℓℓσω , тнαиκʏσʋʋ

Ѧαяι ғσℓℓσω , нɛɛɛ !

Monday, June 6, 2011

Ɔʋтι ƨɛκσℓαн

Okayy , sudah lama saya taa blogingg (: Rinduu sama ini blog , hm . Taa ada masa lhaa nak blogging , online sekarang nehh punn malas . Nak hadap laptuup saya punn malas , gr ~ everything malas . Kerja sekolah pun malas nak buat , cuti is cuti . huahua !

Apa boleh buat , kerja sekolah wajib buat . Malas kee rajin kee , kena buat jugak . Nak kee tanak kee , mesti buat . Saya tanak kene membebel dengan cikgu , lagy-2 dengan cikgu Murniyaty , OMG ! Dia dah lhaa telan speaker , gr ~

So , kerja dia kena buat . Okay pasal kerja sekolah dah habes . Sekarangg kita cerita pasal cuti pula , hehe ! Cuti neyy taa ada buat apa punnn sebenarnya , fuhh ! Dalam kepala otak , hang hang hang . Tohh jelahh , tapy taa masyuk punn . Huahua

Rabu lepas saya tengok wayangg dengan cousin saya . Wahh ! cousin saya yang seorang tuhh bawak awek ! OMG sumpah jeoles , grr ~ dahh lhaa duduk sebelah-2 . Wayang pula cerita seramm , mana tak kee jeolesnya akuu , haihh --" takpeee , rabuu neyy giliran saya pula , huahua !

Rabu neyy nak tengok cerita apee eyh ? Hmm , taa tahu nak tengok cerita apee lhaa . Cerita seramm sudah tengok dahh , dalam kepala otak nak tengok cerita KL gangster but 9 haribulan baru start right ? rabu neyy 8 haribulan , fuhhh ! nak hang sabtu , aduhhh! malasnya , nnty kenaa beratur panjang-2 . Taksuka taksuka , hmm


Okayy lhaaa , malas nak cerita panjang-panjangg . Nanty boringg pula , bubyeee (: Assalammualaikum