Ɯɛℓcσмɛ тσ мʏ вℓσɢɢ , яɛα∂ αи∂ ғσℓℓσω , тнαиκʏσʋʋ

Ѧαяι ғσℓℓσω , нɛɛɛ !

Wednesday, June 8, 2011

Ƥιяαтɛ Ѳғ Ƭнɛ Ɔαяιвɛαи


Okay , cerita apee lhaa agak-agaknya kann kadd atas tuhh ? Cerita Prirate Of The Caribiean , cerita tohh boleh dikatakan menarik lhaa jugak . Tidak membosankan bagy saya , Kusyuk apabila tengok cerita tohh . Hahaa :D

Semalan rabu , So murah sikit wayangg . Hee , malas nak berjalann sebenarnya . Tohh yang tengok wayangg tohh , tak tahu mau tengok cerita apee , bantai cerita neyy . Fikir taa best , huahua ! Best kodd , hee

Cerita neyy 13 tahun keatas jeee , yangg bawah-2 takoleh. Neyy untuk umur yangg dewasa . Huahua ! Okayy harituhh tengok cerita karak , but saya tengok sorangg tanpa peneman . So kali neyy , saya adee penemann . Hee ! Semestinya lhaa buah hati saya Fahmi , harituhh dia taa dapat tengok sekali sebab dia ada bola kadd pulau pinang .

So kali neyy taa menyerah kalah , nak tengok dengan dia jugak . Hahaaa ! wekk :P Mulaa-mula tengok , haduyy penat ! Sebab iklan diaa banyak sangat , grr ~ Orangg nak tengok ceritanya bukan iklannya . Hahaa ! Dalam setengah jam lhaa jugak iklannya . Lama kann ? grr ~

Lepas tohh sudah start jengg jengg jengg ! huahua , tengok tengok punya tengok . Wahh ! Part romantik menanti /kurang asam/ heee . Tapy saya tak romantik punnn kadd dalam wayangg tohh , haha ! Betul tak tipuu , heee

Hahaa , kesejukannya dalam wayangg tohh punn melampauu . Haduyy ! Dahh lhaa pakai baju lengan pendek . Amboi ! Fahmi bagy saya sweater , wahh ! sayangg awak (: Dia kata pakai lhaa , saya sanggup sejuk daripada saya tengok awak kesejukann . Cehwahh :P /kurang asam/

Wayang pun sudah habes , Popcorn punn dahh habes . Jam pukul 5.25 , masih awal . Taktahuu mahu pegy manaa , jalan-jalan jelahh . Jalan jalan punya jalann , jumpa member Fahmi /hotnya/

Member dia punnn bosan taa tahu mau pegy manaa , Fahmi ajak jalan sekali . Tapy aku tanak sebab awek member dia tohh Sombong nak mampus ! /menyampah/ akuu senyum bagai nakk ikhlas dekad dia , dia jelingg akuu dohhh !

Pehh ! Mata mengancam kauuu , lawa takpee lhaa jugak . Muka punn alaa-alaa rumah pecah , nakk bajet-bajet lawa pula ! Jiran aku yang taa berapa nak lawa tohh 10 kali ganda lawa daripada kau tahu takk ! Errr ~

Okayy lhaa penat berceritaa And panat menaipp , heee ! Nak sambung online pula . Heee , bubyee Assalammualaikum (: